Burdujan Radu

A blog for those who study English language

Bancul Zilei: Doctor la domiciliu

Posted by burdujan pe 13/09/2009

The doctor, venit pentru the sick wife, intră în bedroom, lăsându-l pe husband foarte nervous să aștepte outside.

Peste două minute, the doctor iese din bedroom și cere a kitchen knife. The husband se execută și the doctor dispare din nou în bedroom.

Peste puțin time iese din nou, de data asta cerând a hammer și a chisel. The husband dă fuga și se întoarce cu a hammer și a chisel.

Acum poor man era într-o groaznică stare de nervousness.

The doctor reintră în bedroom, reapare din nou după vreo cinci minute.

I’m sorry, spune el. Mă tem că am nevoie de a bar.

A bar?! țipă the husband cu a choking voice … Ce are? Spuneți-mi și mie!

– Încă nu știu, spune the doctor: n-am reușit să-mi deschid handbag

The doctor – doctorul
the sick wife – soția bolnavă
bedroom – dormitor
husband – soț
outside – afară
nervous – nervos
a kitchen knife – un cuțit de bucătărie
time – timp
a hammer – un ciocan
a chisel – o daltă
poor man – bietul om
nervousness – agitație
I’m sorry – Îmi pare rău
a bar – o rangă
a choking voice – glasul sugrumat
handbag – trusa (de medic)
Lasă un răspuns

 
