Burdujan Radu

A blog for those who study English language

Bancul Zilei

Posted by burdujan pe 06/09/2009

Un tip gonea pe highway cu mult peste legal speed. Văzând girofarul unei police car în looking glass, se gândește: „Am a good car și pot to disappear„. Așa că accelerează și the chase începe. Accelerează, accelerează, ajunge la maximal speed dar totuși nu poate să scape de policeman. Atunci se gândește că ar fi mai bine to give up și trage pe right.

The policeman se apropie de car și spune:
– Ascultă, băiete. Am avut a bad day și vreau go home. Inventează a good apology ca să te las să pleci.

Tipul se gândește puțin și răspunde:
– Acum three weeks, soția mea a plecat cu a policeman. Când te-am văzut în spatele the car, am crezut că vrei să mi-o give back!

highway – autostradă
legal speed – viteza legală
police car – mașini de poliție
looking glass – oglindă
a good car – o mașină bună
to disappear – să dispar
the chase – urmărirea
maximal speed – viteza maximă
policeman – polițist
to give up – să renunțe
right – dreapta
car – mașină
a bad day – o zi groaznică
go home – să ajung acasă
a good apology – o scuză bună
three weeks – trei săptămâni
give back – aduci inapoi
Lasă un răspuns

 
