Burdujan Radu

A blog for those who study English language

Bancul Zilei

Posted by burdujan pe 20/08/2009

A man îi povestește a friend ce a pățit the previous day:
– Mă trezesc in the morning și plec la job. Când ies din bloc, exact la stairs, doi inși îl bateau pe unul.
– Și?
I thought: sa mă bag, sa nu mă bag? Dar, ținând cont de faptul că I was in a hurry la serviciu, nu m-am bagat. La prânz, în fata restaurantului unde servesc de obicei the dinner, patru îl bateau pe unul.
– Și?
I was in a hurry la dinner, așa că iarasi nu m-am băgat. In the evening, când mă întorceam acasă, at the exit din metrou, opt inși il bateau pe unul. Now, nemaiavând nimic de făcut, m-am băgat.
– Și?
– Mama, ce l-am mai batut pe ăla!

A man – Un tip
a friend – un prieten
the previous day – cu o zi în urma
in the morning – dimineața (când?)
job – serviciu
stairs – scară
I thought – M-am gandit
I was in a hurry – mă grabeam
dinner – prânzul
In the evening – seara
at the exit – la ieșirea
Now – Acum
Lasă un răspuns

 
