Burdujan Radu

A blog for those who study English language

Bancul Zilei

Posted by burdujan pe 17/08/2009

Someday stăteau de vorbă despre cum i-a ajutat the God lor, un evreu, un budist și un mahomedan.
Zice mahomedanul:
– Eu mergem prin deșert, I was very thirsty, așa că m-am rugat la Mahomed sa mă help. Apoi, pe o rază de 20 de metri a apărut an oasis și am putut să stau in the shade, să mă răcoresc și să beau water.
Budistul spune:
– Eu mă plimbam through the forest și a început the storm. Și it was cold, ploua, se întuneca deja, așa că m-am rugat la Budda și m-a ascultat: pe o rază de 20 de metri n-a mai plouat și am putut să stau acolo până s-a terminat the storm.
Vine și rândul evreului:
– Eu ma întorceam într-o sâmbătă de la singoga, de la sabbat, știți voi. Și on my way home găsesc a wallet pe stradă. Îl ridic. Full of money! Așa că mă rog la Dumnezeu: God, nu mă duce în ispită, că today e sâmbătă, e ziua sfântă a Sabbatului, it is a very big sin! Și God m-a ascultat, așa că pe o rază de 10 metri s-a facut miercuri!

Someday – Într-o zi
the God – Dumnezeu
I was very thirsty – mi-era foarte sete
help – a ajuta
an oasis – oază
in the shade – la umbră
water – apă
through the forest – prin pădure
the storm – furtuna
it was cold – era frig
on one’s way home – în drum spre casă
a wallet – un portofel
Full of money! – Plin cu bani!
today – azi
it is a very big sin – e mare păcat
Lasă un răspuns

 
